.:allahu:.

Monday, October 12, 2009

raYa lG....


fuhh..mggu ni truk btul ak dikerjakn...
x rase cam cuty da pn....
gIler buTter pack ngan bznyer...
aduaii...nK study pn xde mase mggu nih...huuu
maaf la pDa yG segRoup sama aK n menggu kerja dr ku ini....
mmng ske wat keje last minute tul...hee
mesTi lPas ni xde org nk group ngan ak lg dah....
hiii...

smalam berakhirnyer hari bz ak utk smggu yG lpas...
slamat jamuan raya suksis di adakan...
malahan dengan jayanya..
kdatangan para VIP sperti Tuan Haji Mustafa turut memeriahkan majlis..
walaupun terdapat banyak kekangan terutama di bawah kawalan ak namun semuanya nampak berpuas hati...
dan ak pn sudah malas nk bercerita lebih....
terutama dalam mencari kesalahan orang...
lebih baik ak mengaku ksalahan sendri dari mncritakan ksalahan orag lain...
huu..
tP dalam apa2 hal sekali pn, ak bersyukur sbb majlis itu tlah berjalan dengan jayanya...
makanan pun menyelerakan walaupun masakan squad sendri....heee
pNat gak jAdi PA syStem nIh...
kena sentIasa peKA dengan keadaan sekiTar kita...
kalu pape hal, mata2 akan memandang kIta dLU berbanding orang laen...
well, seawl jam 615 ak kena brada disana...
majlis akn bermula sebaik sahaja ketibaan VIP...
sO biaselah kan...yg kena ada kat sana awl2 adalah PA system dan pelayan VIP...normalah situasi begini...
nak x nak, mOtor pijan menjadi mangsa ak..
ye lah, nak jalan kaki dari bLok ak ke dewan banqueT tu sedikit punya jauh....
dan dengan rasminya hari itu ak menjadi minah rempit UMP....hahaha *buKAn ak yg ckP tP orang laen tau...*

da smpai tu, ak pn periksalah apa yg ptut sambil mendengar arahan drpd bukhari a.k.a bOb...
tHen lepas tu, yg laen nk balik, ak pn pe lagi la, pergi pula menjemput ct...
sambil tu ak pesan pada dia bwakkan baju ak...
then dari situ, merempit lg ak bwak ct pergi sane....hahah
usai sOlat maghrib tu, ak pn masuk la dewan banquet tu....
agak awl la juga sbb ramai lagi yg x kunjung tiba...

tHen, bermulalah majlis gilang gemilang tuh...
walaupun secara sederhana...
namun lakukan apa yang termampu dilakukan...mengikut keuTamaan...
haha, yg x leh tahannyer, amar bagi ucapan..
wow, da mcm menteri malaysia k 15 da pn ak tngOk..keh3
wlau apa pn, oVerall, it stIll da best....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s: giLer fOrmal aYat ak kT ats tuh....heeee

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...