.:allahu:.

Tuesday, March 31, 2009

juLy 12 iS onLy fOr cAncer >.<

Your personal ruling planets are Moon and Jupiter.

A wonderful blend of Lunarian and Jupiterian energies combine to offer you a lucky path in life if you choose. You will always consider the positive and favourable in all people and circumstances. This attitude works well for you, as long as you remember that other people in your life may not aspire to the same heights as you. Don't judge others harshly in that respect.

A tendency to overwork and also a gourmet taste indicates tendency to fluid retention and/or weight gain. Don't use eating as a means of escape.

Your lucky colours are yellow, lemon and sandy shades.

Your lucky gems are yellow sapphire, citrine quartz and golden topaz.

Your lucky days of the week Thursday, Sunday, Tuesday.

Your lucky numbers and years of important change are 3, 12, 21, 30, 39, 48, 57 , 66, 75.

Famous people born on your birthday include Julius Caesar, Henry David Thoreau, Amadeo Modigliani, R. Buckminster Fuller, Oscar Hammerstein, Milton Berle, Andrew Wyeth, Van Cliburn, Bill Cosby, Christine McVie, Anna Friel and Seann William Scott.

Thursday, March 26, 2009

n thIs is da new versiON of sister pRinceSs...ni diambil mase di tImes sQuare...
nIe mse g ikUt abaH g mmancing...n firSt tIme aK pKai bLouse...huuuu *kmaruk lak nk g mmncIng ag....*
tnGok pn sptutnye dah bLeh tau...nie mase ari kluarga dI tItiwangSa...

Wednesday, March 25, 2009

ak & kiRAna diRikU_pArt 2


25 Disember

Dengan adanya bantuan kuasa alam, aku dapat hidup dan bangkit semula. Pun begitu, nyawa ini bukan hak milik kekal untuk aku seorang sahaja. Ia sebenarnya bukanlah suatu kehidupan yg baru mula dari benih tetapi kehidupan dari sambungan hayat yang lepas dan lalu. Kerana alam ini membantu aku untuk terus berjalan dan berjalan…semata-mata untuk bertemu denganmu.

Jika kau bertanya, adakah aku pernah marah dan seolah-olah seperti menyalahkan kau kerana telah membuatkan riwayat aku jadi kucar-kacir dan tidak keruan seperti ini…?

Jawapannya…aku sendiri sebenarnya tidak pasti.

5 Januari
Hari ini, aku kembali ke duniaku, ke sekolah itu…ke tempat itu. Tempat yang sering aku berkumpul dengan kalian. Terasa girang di hati kerana dapat menangkap figura (wujud) kau di hadapan mata aku lagi, sahabatku…sahabat yang telah lama aku tinggalkan.

Namun…
Mengapa diriku ini terlepas dari dakapan memori ingatanmu? Meskipun ini kerana alam mimpi itu telah mencampakkan daku jauh dari petak memorimu, telah menghapuskan sebahagian rahsia dan identiti mengenai diri Leo yang terkulum kemas dari petak mindamu demi keselamatanmu sendiri…

Adakah kau takut…aku akan membocorkan segala rahsia yang aku titipkan dalam mindaku.
Sudah pasti jawapannya tidak!

Namun…
Pabila kau bertanya perihal diriku…aku seakan-akan tidak dapat terima hakikat peristiwa itu boleh terjadi. Hal ini sekali gus kian mengingatkan aku bahawa…segalanya telah bertukar wajah, bertukar rupa…

Aku tidak mahu kau memalingkan wajah dan pandanganmu terhadap wanita lain selain daripada…aku.
Kata-kata luahan alam bukanlah satu penghinaan, manusia memang sentiasa mementingkan diri sendiri…


14 Februari
Aku dapat rasakan hari ini bagai diwarnai oleh pelangi yang lengkap dengan warnanya. Biarpun tidak lagi seperti dahulu, kita masih dapat bertemu kau dan juga…aku sendiri. Kita sekali lagi bisa menggancu sebuah persahabatan. Memori usang yang aku jadikan sebagai salah sebuah pusaka terpenting kini bertukar biasa, kerna aku percaya…kita bersama-sama berupaya mencipta kenangan yang baru.
Orang yang memberi aku peluang ini adalah lelaki itu. Aku tahu, alasan kau tidak menolak permintaan lelaki lain untuk pulang ke sisiku adalah demi diri ini sendiri. Walaupun cahaya bulan masih tidak mengangguk setuju dengan keputusan kau, Leo, aku rasa cahaya lembut itu tetap akan mengangguk faham tentang keikhlasan sahabatku kelak. Ini kerana mulai detik ini, saat ini, waktu ini, aku dan kau akan lebih memahami satu sama lain. Aku percaya, hari yang semakin silih berganti, hubungan kita akan dapat berubah menjadi semakin kirana (sinar).

19 Mac
Meskipun fikiran aku kadang kala terlampau berimaginasi, atau terawan-awang di udara, takdir cukup gemar membawa kekecewaan dan kemunculan tiga peria misteri ini sekali lagi melenyapkan kebahagian yang aku cipta sendiri.

Bagaimanakah kalian bisa mengabaikan kepentingan satu-satu nyawa itu dengan sewenang-wenangnya?

Mengapa hanya utk kepentingan diri nan satu, kalian sanggup menoktahkan satu nafas dan nadi yang amat berharga bagi orang lain?
Apakah sebabnya kalian ingin menghapuskan sangat unsur ini?

Aku tidak mahu! Aku tidak mahu kehilangannya lagi buat kali kedua dalam dimensi ini walaupun semuanya terpaksa aku hapuskan menggunakan kekuatanku sendiri. Aku harap dirinya dapat hidup. Inilah dia erti percintaan yang sebenar.

Aku…tahu.

19 Jun
Setahun telah berlalu sejak aku bertemu dengan dirimu. Percintaan akan menjadikan seseorang bersifat keakuan. Dalam keadaan amat bahaya dan mendukakan ini, gerak hati yang terbit di dalam diriku hanya berkata satu…aku suka padanya.
Dan aku dapat lihat…dia memandang sayu ke arah diriku sambil tersenyum. Dia turut menghulurkan tangannya padaku untuk aku sambut. Namun…pandanganku kian kabur…kerna masaku kini kian suntuk. Kanser yang aku hidapi kini mula menunjukkan dirinya yang sebenar. Namun adakah lagi ruang untukku bersama kalian?
Mungkin inilah dia perjanjian yang sebenarnya...


Hasil nukilan
Syah_Iera@SP89

ak & kiRAna diRikU_pArt 1

19 Jun

Pabila mentari bersinar di langit, sentreo simbol pada keadilan, keteguhan dan kemanusiaan bangkit, pabila kegelapan memanah suasana sekalian dendam, benci, cemburu dan kejahatan turut sama menelan kehidupan.

Pabila kecerian dan kemurungan muncul pada detik yang sama, ini tandanya satu malapetaka agam yang hebat akan terjadi tidak lama lagi.

Pabila segala unsur semulajadi telah hilang keseimbangannya, ini bermakna matahari kian lesu dan semakin jauh dari yang berkuasa.

Pabila kamu semua sedar akan hakikat ini, jangan gentar, tangan kita akan sentiasa berpaut rapat untuk mengatasi apa jua rintangan yang berlabuh di hadapan.

Biar pertualangan dimulakan sekarang…

Pencarian cahaya mentari…untuk masa hadapan sebuah tempat yang bernama…dunia.


29 Julai

Ataupun…mungkin sejak awal lagi, aku sudah dapat rasakan yang kau berasal dari sebuah dunia yang berbeza dengan sini. Leo, kau hadir dalam dunia ini penuh dengan tanda tanya. Namun, adakah hanya aku sahaja yang menyedarinya? Bagaimana dengan rakan-rakanku di sekolah yang kau duduki sekarang ini?

Entahlah…aku sendiri yang keliru.


10 Ogos

Dan suatu hari…kau bertemu denganku…membawa berita yang aku sendiri tidak mahu mengaku kebenarannya. Orang yang aku kasihi akan pergi meninggalkanku…pergi jauh dari sini…

Dan pada mulanya aku sekadar mempermainkan kata-katanya dan menyangka kau hanya cemburu melihat keakrabanku dan dia. Dan satu hari jelas dia pergi betul-betul di hadapanku. Kerakusan manusia mengejar segalanya telah menyakinkan kenyataannya. Dan warna merah membasahi setiap lohong itu. Orang ramai mengerumi dirinya yang terkulai layu…sekadar menanti untuk dijemput pergi.

Dalam khayalak ramai itu…aku terpandang dirimu yang sekadar memeluk tubuh. Dan kau sekadar melihat dari lintasan jalan, memandang tepat ke bebola mataku menusuk jauh ke dasar jantungku. Aku kaku. Air jernih itu menitis tanpa dapat ditahan lagi.

Tanpaku sedari, aku menampar kuat pipimu. Manusia jenis apakah kau ini? Cuba untuk merosakkan segalanya dengan kebenaran kau itu!

Mungkin kerana aku tidak pernah mempunyai pengalaman berpisah dengan insan tersayang, pemergiannya jelas meninggalkan kesan yang berbekas di hati aku ini hingga tangisan sekalipun gagal menyampaikan derita jiwa. Dan kau hanya sekadar memerhati tanpa berkata apa-apa sambil memelukku erat dalam dakapanmu yang kurasakan begitu hangat…


12 September

Kini yang tinggal hanyalah nyawaku. Aku tidak mempunyai keyakinan yang tinggi untuk mencopet kembali kebahagianku seperti asal. Begitupun aku juga tidak mahu berputus asa kerana dirimu dan diriku juga berjalan di atas titian yang sama..

Barangkali yang tinggal kini hanyalah nyawa…namun aku yakin aku tidak keseorangan dalam menangani masalah ini.

Malah aku sanggup menukar nyawaku dengan nyawanya agar aku kembali melihat kau dari atas sahaja…

Oh Tuhan! Kaulah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang ke atas hambanya…

Perasaan di hati aku hanya mampuku kulum kemas. Begitu pun dalam berbondong-bondong kata hati yang hadir, tiada satu pun yang beriak gembira, ceria. Semuanya kelam, penuh dengan gelap-gelita…


5 Oktober

Aku sedar kini…kau bukannya manusia biasa. Kau merupakan malaikat maut yang sentiasa dekat dengan kematian, sentiasa hadir menjalani tugasmu dengan sabar dan tekad. Penuh berdedikasi. Dan aku tahu, ini jugalah kali pertama kau mengubah takdir yang telah tercatat dalam lohmahfuz…

Kau sanggup memberikan tiket padaku sebagai pertukaran nyawaku dengan nyawanya…dan aku sekadar mengangguk setuju.

Kelopak mataku kubuka luas, memandang alam terbentang luas di hadapanku, mendengar kicauan burung yang berirama indah. Aku bertanya pada diri…apa yang harus aku buat sekarang? Aku bergegas ke sekolah seperti biasa.

Langkahku terhenti, melihat jasadmu masih berada di tempat itu… aku tersenyum sendirian.

Langkahku percepatkan untuk mendapatkannya. Namun, aku lihat, Leo datang menghalangku dari berbuat demikian. Aku semakin hairan. Bebola mataku hanya sekadar melihat dirinya dari jauh.

Aku mamandang ke arah wajahnya. Penuh teliti. Mungkin kau akan rasa kepalaku sekeras-keras kerikir…hebat pada pandangan orang lain…tapi bolehkah persahabatan yang lahir suatu ketika dahulu terbit buat kali kedua?


22 November

Aku rasa inilah saat penghabisan yang wujud sepanjang roh dan tubuhku terbentuk menjadi suatu hidupan…

Aku tidak kenal erti sesal dalam bab ini kerna perbuatan tersebut telah menyelamatkan jiwa yang aku kasihi, tiada apa lagi yang ingin kupinta kini.

Aku sanggup menukar nyawaku dengan nyawanya demi menyelamatkan dirinya…

Namun akhirnya sebagai balasan…aku hanya sekadar dapat menangkap suaramu sahaja… memorimu jelas telah terpadam dari ingatanmu mengenai diriku…

Kini gegendang telingaku dapat menangkap suara mu, terpahat di mindaku. Aku tahu kau seorang lelaki yang tidak akan mengizinkan aku memiliki denai ini tapi segalanya sudah bertukar realiti, aku perlu tidur buat selama-lamanya…

Jika takdir masih boleh diubah dan membuka jalan peluang, aku ingin memilih untuk tidak mati dan akan sentiasa bersamamu. Namun, bisakah ia terjadi buat kali kedua…ketiga…dan …dan…

Jawapannya…aku sendiri tak tahu…

kEmaniSan iMpiana - pArt 1


Pabila mentari bersinar indah di langit biru, kegelapan mula memanah suasana, sekalian dendam, cemburu dan kebencian turut sama menelan kehidupan.

Pabila kamu semua sedar akan hakikat ini, jangan gentar, tangan kita akan sentiasa berpaut rapat untuk mengatasi apa jua rintangan yang berlabuh di hadapan….

Kedengaran kuat bunyi telefon bimbit dari peganganku menghasilkan satu getaran yang amat halus menular ke setiap urat sarafku. Aku pantas membuka mesej, membaca setiap isi yang tercoret di dalamnya.


_apabila parut lukamu dicederakan lagi, hatimu dicakari keBimbangan, ingatlah bahawa Dia sentiasa bersama orang-orang yang sabar._

_jika dirimu kesunyian, datanglah padaku agar mampu aku menemani dan menutup

segala kesunyianmu itu_


Aku tersenyum, bersandar lemah pada sebuah tiang. Manik-manik putih mula menyembah bumi Jerman ketika ini, seakan-akan cuba untuk menyucikan setiap dosa yang dilakukan manusia di atas bumi-Nya. Suasana kedengaran sunyi. Kebanyakan orang lebih suka berada di dalam rumah berbanding berada di dalam salji yang sejuk dan tebal sambil menonton televisyen dan menghirup secawan minuman panas.

Aku pantas menggapai manik-manik yang masih belum tercemar itu. Tersenyum sendirian, menantikan seseorang…

“Bangun semua! Selamat pagi, Puan Sarina.” Lantang ketua kelasku mengucapkan selamat.

“Baik, selamat pagi semua. Pelajar, sila buka buku teks Antalogi Kerusi. Sebelum itu, sila hantar latihan semalam.” Tarmidi selaku ketua kelasku pantas menjalankan tugasnya.

Aku yang duduk di barisan belakang mencebik bibir. Memang diakui, Tarmidi memiliki ciri-ciri sebagai seorang pemimpin. Namun aku sendiri tidak mengerti, mengapa aku begitu bencikan sangat pada darah yang mengalir sejenis denganku.

“Nadia, mana buku awak?” soalnya lembut. Aku hanya mampu mendiamkan diri memandangkan kerja rumahku sememangnya tidak siap.

“Nadiatul…sila serahkan buku awak sekarang.” ujarnya sekali lagi, kali ini lebih kuat. Beberapa pasang mata mula terarah padaku dan Tarmidi.

“Aku tak bawalah.” Balasku pendek.

“Kau tak bawa atau…tak siap?” soal Tarmidi, sinis. Dum!! Satu tumbukan kuat singgah di atas mejaku.

“Hey, kalau aku cakap tak bawa, tak adalah maknanya! Kau tak faham-faham lagi ke? Apa ke bendulnya kau ni?” Aku menjerit lantang. Seluruh kelas memandangku dan Tarmidi. Tarmidi tergamam, dihina gadis bermata hazel lembut itu.

“Apa pandang-pandang?! Nak kena ke?” soalku lantang pada rakan-rakanku yang lain. Mereka pantas menoleh ke arah lain. Aku mencebik. Sibuk jaga tepi kain orang.

“Hey, yang di belakang tu, apa kecoh-kecoh tu?” soal Puan Sarina dari depan. “Tarmidi, apa yang berlaku tu?” Tarmidi terdiam. Antara kasih kepada kembar sendiri dengan hormat pada gurunya, dia terperangkap antara duanya.

“Nadia tak siap kerja rumah, cikgu.” Sahut Khairi. Aku pantas menoleh ke arahnya, geram. Mamat ni.. Khairi tersenyum sinis ke arahku atas alasan ingin membalas dendam kerana pernah menolak cinta monyetnya dulu.

“Tarmidi, betul ke kata Khairi, tu?” soal Pn Sarina. Aku hanya buat tak tahu sahaja mengenainya. Lantaklah pun. Bukannya kena hukum saman pun. Paling kurang pun kena berdiri kat luar.

“Nadia…terlupa bawa buku, cikgu.” Tarmidi akhirnya mempertahankanku. Aku tersenyum.

“Hmm, baiklah. Tarmidi awak baliklah ke tempat awak. Nadia, esok saya mahu buku awak berada di atas meja saya awal pagi. Faham?”

“Baik, terima kasih, cikgu.” Balasku sambil tersenyum menang.




To Be cOntinue. . . . .

Saturday, March 7, 2009

beSt sOng....

Artist: Element
Album: Unsorted


Tak ada sedikitpun sesalku
Tak bertahan dengan setiaku
Walau di akhir jalan
Ku harus melepaskan dirimu

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat
Hingga ada alasan bagimu
Tuk tinggalkan setiamu

Demi nama cinta
Telah kupersembahkan hatiku hanya untukmu
Tlah kujaga kejujuran dalam setiap nafasku
Karna demi cinta
Telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
Sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki

Andai saja bisa kau pahami
Layaknya arti kasih sejati
Karna cinta yg sungguh
Tiada akan pernah mungkin bersyarat

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat

tHe wEbsiTe arT...XD

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

░█░░█░████░█░░░░█░░░░████░██░
░█░░█░█░░░░█░░░░█░░░░█░░█░██░
░████░████░█░░░░█░░░░█░░█░██░
░█░░█░█░░░░█░░░░█░░░░█░░█░░░░
░█░░█░████░████░████░████░██░

(\__/) This is Bunny. Copy and paste Bunny
(+'.'+) into your profile to help him gain
(")_(") world domination.

_________________^___
________________/__I__^
_______________/___l /__l
_____________/_____v__l
____________/_________l
___________/_/________\
___________V_________\
___________/__________\
__________/___________\
_________/____hell______\
_________/____________\
________/____________/
_______/______l____l_l
______/_______\____\_l
_____/____---- __\___l
____/__/______\_\ ___i
____l__/_______)_\___l
___/___________/_\___\
__/\__________/___\___\
_l _____ _______)__\ ___)
_\_________________)

░███░░█░░░███░███░███░█░█░██░
░█░█░░█░░░█░░░█░█░█░░░█░█░██░
░████░█░░░███░███░█░░░███░██░
░█░░█░█░░░█░░░█░█░█░░░█░█░░░░
░████░███░███░█░█░███░█░█░██░

╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═❤
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝

╔╗
║║
║║
╚╝
╔╗
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣♥
╚═╩═╩═╩═╝
╔══╗
║╔╗║
║╚╝╠══╦╦══╦═╗
║╔╗║╔╗║║║║║╩╣
╚╝╚╩╝╚╩╩╩╩╩═╝

______________$$______________
_____________$$_$_____________
_____$$$$$_______$____$$______
___$$$$$$$$$_____$__$__$$_____
__$$$$$$$$$$$$___$_$__________
__$$$______$$$$__$_____$$$$$__
_$$$_________$$_$__$$$$$$$$$$_
_$$$_________$$__$$$$$$$$$$$$_
_$$$_________$$$$$$______$$$$_
__$$_________$$$_________$$$__
__$$________$$$__________$$$__
___$$______$$$__________$$$___
____$$$___$$$________$$$$$____
__$$$$$$_$__$$_$$$$$$$$_______
_$$$____$___$___$$____________
$$$$$_$$____$____$$___________
__$$$$$____$$$_$$$____________
____________$$$$$_____________
______________$$______________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________*________0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
___________________*
____________________*

. . . . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . . . ***** . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . . . .******* . ***
. . *******. . . . . . . . .**
. . .*******. . . . . . . . *
. . . ******. . . . . . . . * *
. . . .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . . . .*. . . . . *
. . . . . . .****.*. . . .*
. . . . . *******. .*. .* a flower for my love
. . . . .*******. . . *.
. . . . .*****. . . . *
. . . . .**. . . . . .*
. . . . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . . . **
. . . . . . . . . . .*
. . . . . . . . . . .*
. . . . . . . . . . .*
. . . . . . . . . . *
. . . . . . . . . . *
. . . . . . . . . . *
. . . . . . . . . . *
. . . . . . . . . . *

.......... , . - . - , _ , ....................................
......... ) ` - . .> ' `(....................................
........ / . . . .`\ . . \ ............................
........ |. . . . . |. . .| ............................
......... \ . . . ./ . ./ .............................
........... `=(\ /.=` ...............................
............. `-;`.-' ..................................
............... `)| ... , ..............................
................ || _.-'| ..............................
............. ,_|| \_,/ .................................
....... , ..... \|| .' .................................
....... |\ |\ ,. ||/ ......................................
.... ,..\` | /|.,|Y\, .................................
..... '-...'-._..\||/ ................................
......... >_.-`Y| .................................
.............. ,_|| ....................................
................ \|| .................................
................. || ....................................
................. || ...................................
................. |/ .................................
......................................................
_____________@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____

..................♥..♥..♥..... ...........♥...♥.. ♥
...............♥.............♥. ..♥...♥...............♥
..............♥............... ... ♥......................♥
..............♥......Cherry.....Blossom............♥
...............♥.............. ...........♥....♥....♥....♥
..................♥........... ........♥..........♥...........♥
.....................♥........ .........♥......♥.............♥
.........................♥.... ...........♥♥............. ♥
.............................♥ ........♥.....♥.........♥
...................................♥.................♥
╔══╗♫
║██║put this
║(o)║on ur page
╚══╝if u like music

* * . + * .*.
. * + * JUST * + .
+ . . * + . + * . * +
* . + *SPRINKLING.* + .
+ . . * + . + * . * + .
+ , *MY + * PAGE+ *
+ . . * + . + * . * + .*
. * * + . * WITH.* .
+ . SOME. * + * * . + * .
. * + * * + . *+ *
+ ..LOVE.. * +...

(¯`v´¯)
.`·.¸.·´
¸.·´.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´(¸.·´ ].·´¸¸.·¨¯`☆

_xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxSMILES &HUGS xxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
__xxxxxxxxxxxx From xxxxxxxxx
____xxxxxxxxxMExxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxTOxxxxxx
__________xxxxxxxxx
____________xxxxx
_____________xxx
_####,____,####'
__"###,__,####'
___"####.####'_____,,,,,,,,,,,
____"######"____,########,,___####____,####
______####_____#####""####,__####____####
______####____,####____####_,####____####
______####____,###,____####__,####___####
______####_____'####,,####'____'####,,####

__**_**
_**___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______*
_*_______________*
___*_____V_____* =^_ ^=
_____**_____**

´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶´´´´´¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´¶´´´´´¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´´¶
¶´´¶¶´¶¶´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´¶¶´´¶
¶´´¶¶´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶´¶
¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´´¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶´´¶
´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶
´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´´´´´´´´¶´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´¶!
´´´´´´´´¶´¶´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´¶¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´¶´´´¶´´´´¶¶¶´´´´¶´¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´¶´¶´´¶¶¶´´´´´¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶
´´´´´¶¶´´´¶´¶´´¶¶´¶´´´´´´´¶´´´´´¶
´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶

>>>>>>>>>>>>>> ��������_____�������
>>>>>>>>>>>>���������������������
>>>>>>>>>>�����������������������
>>>>>>>>>������������������������
>>>>>>>>�������������������������
>>>>>>>>>>�����������������������
>>>>>>>>>>>>>>>>�����������������
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>�������������
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>�����������
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>�����
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>�
> > > > TO THE PEOPLE I REALLY CARE ABOUT

~•·.·•║♥~•·.·•║♥~•·.·•║♥~•·.·•║♥~•·.·•║♥~•·.·•║

______$____________$$$_______$ $$_____$$
_______$$$_____$____$$$$____$$ $$____$$$
_$_______$$$___$$___$$$$___$$$ $____$$$_
__$$$$___$$___$$$$_$$$$$___$$$ $___$$___
___$$$$__$$$__$$$_$$$$$____$$$ $__$$___$
$__$$$$_$$$$___$_$$$$$_____$$$ $_$$$__$$
$$_$$$$$_$$____$$$$$$_____$$$$ $_$$__$$$
$$$$_$$$$_$___$$$$$$_$___$$$$$ _$___$$$_
$$$$$$_$$$_$__$$$$$$_$$_$$$$$_ $___$$$$_
__$$$$$$_$_$$$_$$$$$$$_$$$$$__ __$$$$$__
$$$_$$$$$$_$$$$_$$$$$$_$$$$___ $$$$$____
_$$$$_$$$$$$_$$__$$$$$_$$$__$$ $$$______
_____$$$_$$$$$_$__$$$$_$__$$$$ _________
__________$_$$$$__$$$$__$$$$__ _________
_______________$$_$$$_$$$_____ _________
_________________$$$$$$_______ _________
_______________$$$$$$$$$$_____ _________
______________$$$$$$$$$$$$____ _________
_____________$$$$$$$$$$$$$____ _________
____________$$$$$$$$$$$$$$$___ _________
___________$$$$$$$$$$$_$$$$___ _________
__________$$$$$$$$$$$_$$$$$___ _________
___$______$$$$$_$_$$$_$$$$$$__ _________
___$$____$$$$_$$_$$$__$$$$_$__ _________
____$$__$$$$_$$_$$$$______$$$_ _________
_____$$_$$$$_$$_$$$$_______$$$ _________
_____$$$_$$_$$$_$$$$$______$$$ $________
______$$$__$$$_$__$$$$________ _________
______$$$$$$$$_____$$$________ _________
______$O$O$$$______$$$________ _________
_____$_$$$$$$_______$$$_______ _________
__$$$_$@$$_______$$$$_________ _________

___.¶0_____
____¶¶0_____
____.¶¶¶0_____
_____¶¶¶00_____
_____.¶¶¶000_____
______¶¶¶¶000_____
______.¶¶¶¶0000_____
_______¶¶¶¶¶0000____ _
_______.¶¶¶¶¶00000__ ___
________¶¶¶¶¶000000_ _____
________.¶¶¶¶¶000000 0_______
_________¶¶¶¶¶¶00000 00________
_________.¶¶¶¶¶¶0000 000______
__________¶¶¶¶¶¶¶¶00 00_____
___________o¶¶¶¶¶¶ oooo_____
_________________¶oo o_____
__________________.¶ ooo_____
___________________. ¶ooo_____
____________________ .¶ooo_____
____________________ _.¶ooo_____
____________________ __.¶ooo_____
____________________ ___.¶ooo______
____________________ __.00o__¶¶o_____
____________________ __00____ ¶¶0_____
____________________ ___00____¶00____
__________________________000¶

____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
____$$$$_______$$$$$_____
____$$$_______$$$$_______
____$$______$$$$_________
____$___$$$$$$$__________
________$$$$$$$____$____
_______$$$$_______$$____
_____$$$$________$$$____
____$$$$________$$$$____
___$$$$$$$$$$$$$$$$$____
==============================

|...........| Put this on your
|...........| page if you have
|.......O.| ever pulled a
|...........| door that said push!
|...........|
|...........|

☆┌─┐ ─┐☆
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘ ●lOve me●
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒▒▒┌┘

╔╗╔═╦╗ Put this on your site
║╚╣║║╚╗If you like to laugh! XD
╚═╩═╩═╝
╔═╦══╦═╗ Put this on your
║╩╣║║║║║ site if you support
╚═╩╩╩╩═╝ Emos .♥.♥.♥.

When i'm without my love i'm broken ....
_♥__♥_____♥__♥___ Put This
_♥_____♥_♥_____♥__ Heart
_♥______♥______♥__ On Your
__♥_____/______♥__ Page If
___♥____\_____♥___ You Had
____♥___/___♥_____ Your Heart
______♥_\_♥_______ Broken
________♥_________

------------/\____/\
------------)---W---(
-----------=\---A---/=
-------------)--R--(
------------/---R---\
------------)---I----(
-----------/----O----\
-----------\----R----/
------------\__S__ /
----------------))
---------------//
--------------((
---------------\)

000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__
_______*__
______*__
______*__
_______*__
________*__
_________*_

╔═╦╦══╦══╦╗╔╦══╦══╗╔╗
║║║║╔╗║╔╗║║║╠╗╔╣╔╗║║║
║║║║╚╝║╚╝╣║║║║║║║║║╚╝
║║║║╔╗║╔╗║╚╝║║║║╚╝║╔╗
╚╩═╩╝╚╩╝╚╩══╝╚╝╚══╝╚╝

______________###_________________
____________###_##________________
__________###____##______________
________###____###_#_____________
______###____###___##____________
____###____###______##___________
__###____###_________##__________
_##____###____________##_________
##____###_____________##_______
_##_###________________##________
__###___________________##_______
___##________i love________##_______
____##______to listen_______###______
_____##_______to music___#####___
______##______dont_____#######___
_______##_____you____########___
________##__________#########___
_________##_________#########___
_________###_______#########____
_______######______#######_____
_____########_______#####______
____#########___________________
___##########___________________
__##########____________________
__#########____________________
___#######_____________________
____#####_______________________

…………..….★
…………….…*………………...
☆...…………**………..☆
..**……….*….*……..**
….*.. …..*…..*….*..*
……*….. ……….*
……**************…
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..*

╔♫═╗╔╗ ♥
╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗║♫╝╠═╦╦╗
╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣╚╗╔╣║♫║♥
╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝♫╚╝╚═╩═╝

¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ LINKIN! „ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ PARK!! ``°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°

¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º° "¨
¨"°º¤ø„¸ Three days grace ¸„ø¤º°"¨
¸„ø¤º°"¨ ~~~~ ROCKS!!~~~~ ``"°º¤ø„¸
¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø

......|||||
......|||||
......|||||
......|||||
......|||||
......|||||
......|||||
------------------
||||||||||||||||||
------------------
|||||||/O/||||||
|||||||////|||||||
|||||||/O/||||||
|||||||----||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||////
|||||||||||||////
||||||||||||////
|||||||||||////
||||||||||////
|||||||||////
||||||||////
|||||||////
||||||////
|||||////
||||////
|||////
||////
|////
////
///
//
/ Ichigo's Sword

(¨`·.·´¨) (¨`·.·´¨)
`·.¸(¨`·.·´¨)¸.·´
×°x. `·.¸.·´ ×°×
...........*...*...
........*.........*
.....*...............*
...*....................*
..*......................*
.*........................*... ......*....*..
*.........................*... *..............*.
.*.........................*.. .................*
..*.........................*. ...............*
...*.........................................*
.....*........................ ..........*
........*..................... ......*
...........*.................. ....*
...............*.............. .*
..................*..........*
.....................*.....*
......................*..*
........................*
........................*
........................*.
.........................*.
...........................*


-----------------------______
---------------------o|....... ..|o
---------------------o|....... ..|o
---------------------o|....... ./o
-----------------------|----/
----------------------||||||
----------------------||||||
--------------------- ||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------||||||
----------------------*||||*
---------------------*||||||*
--------------------*-000-*
-------------------*--0000--*
------------------*---||||||-- --*
-----------------*----0000---*
----------------*-----0000---- *
---------------*------||||||-- ---- *
--------------*-------(-----)- -----*
-------------*-----------*---- ------*
------------*-----------*-*--- -------*
-----------*----------*----*-- --------*
----------*---------*--------* ---------*
---------*--------*----------- -*-------- *
--------*-------*------------- ---*------ -*
-------*------*--------------- -----*---- --*
------*-----*----------------- -------*-- ---*
-----*---*-------------------- ---------- *---*


_______e$$$$$$$$$$e_______
______$$$$$$$$$$$$$$______
_____d$$$$$$$$$$$$$$b_____
_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____
____4$$$$$$$$$$$$$$$$F____
____4$$$$$$$$$$$$$$$$F____
____$$$$"_"$$$$"_"$$$$$_____
_____$$F___4$$F___4$$_____
_____'$F____ 4$F___4$"_____
______$$___$$$$___$$______
______4$$$$$^$$$$$P_____
_______$$$$F__4$$$$_______
________"$$$ee$$$"________
________._*$$$$F_._________
_________$_____.$_________
_________"$$$$$$"_________
__________^$$$$___________
_4$$c_______""_______.$$r_
_^$$$b______________e$$$"_
_d$$$$$e__________z$$$$$b_
4$$$*$$$$$c____.$$$$$*$$$r
_""____^*$$$be$$$*"____^"_
__________"$$$$"__________
________.d$$P$$$b_________
_______d$$P___^$$$b_______
___.ed$$$"______"$$$be.___
_$$$$$$P__________*$$$$$$_
4$$$$$P____________$$$$$$"
_"*$$$"____________^$$P___
____""______________^"____





da CampUS liFE...

ini adlh untuk bbdak yg dOk stu campus ngan ak and fOR a persOn whO hv a similar life....XD

enjOy....

wHen u are late...on ur fiRst day of the classes...

uR facE wHEn Making new friends *gembira gila..*

fEeling liKE an oUtsider...huuu *hah, brpuak...?!*

reminiscing abOut HS life.. *perghh, brlagak arr plak..*

wHen u found out that ur subjects suddenly been remOved.. *mak aih, gugur jntung ak...*

knowing the schedule is suck... *rase nk jd dkan jerk...XD*

wHen u foUnd out dat ur lecturer is a damn dreaded prof.... *ahhh...!*

That time u realise that ur phySically present, mentally absent..

*slalu brlku ble klas start kul 8.....*

in da miDdle of taking quiZ DE.. *tlunnn...*

While taking the quiz... And you've got nothing to put on your paper

*adehh....*

wHen dismissed by pRof...*klas x dakkkk...!!!*

ur face during study...

ur face when yOu are to lazy too study...

study ag...'Bout an hour before the exam...

oNce u receive ur lOng eXam....

wHEn u gOt a smart ansWer.. *nie bkn utk escapekn dri...XD*

ur face when u feel u hve aced da test...

*perghh, hebat x ak...?*

wHen u foUnd oUt that all da fOrmulas hve been mixed up....

*tU DE aTau mechanics...??*

wHen u've been praise by ur prof on a job well done...

oNce classes hb been suspended because of the storm, etc..

*kt UMP???*

oNce u hv studied sO hard only to fOund out that there is NO TESTS...

"&%^$#$%^" *hehe....*

when u DON'T UNDERSTAND what ur professor is talking abOut...

hoping to be given an exTra credit....

wHat u are doIng tO hopefully pass...

wHEn u are given iT ur alL it's still not enough

Fter u foUnd out ur grades...

wHen u passed all the sUbjects... *anugrah dekan...*

wHen u BARELY passed all ur subjects...

wHEn u nEed ONLY NEED ONE MORE POINT to PASS...

Ur parent/s wHen they fOund out u've failed a subject or tWo...

wHEn u fOund oUt the subject u want iS nOt available for da next term...

wHen u failed tO get into da class u wanted... *perghh, cam knal jerk....*

wHen ur friends get into da same class...

uR face when u dunno da anSwer.... *sLalu snGt kNa bLe tIme kLAss eN FaiZal...haru-biRu...*

wHen u get greeted by ur crush...

whiLe talking with ur cRush.... *wow...*

ur face wHEn u've scOred a daTe....

wHen u hve been confessed tO by ur worst niGhtmare... *tidaaakkkk!!!*

wHen u're heartbroken... *sob..sek...*

wHEn u heaRd a jOke dat wasn't even funny

wHen u hAte sOmeone's gUt enough to punch/kick him/her...

wHne that persoN hit u back...

tHe aftermath oF the fight...

tHinking of revenge...

tHinking oF cutting the class...

fElling gossipy...

wHen seated beside the chatterbox...

duRing every enlistment...

while waiting fOR bUS/car *nk g kuantan....*

brain freeze aHer drinking shake at MEGAMALL... *jauH nar, cAfe sudahhh..*

wHen ur PC/laptOp/net cOnncetiOn fails yOu...

when u found oUt yOu were exempted froM taking tHe final exam...

aFter the exams...

after lunch...

What you intend to do... ON TIME


Once it's time to go home *bbye UMP....hehe*



Once the school year's over

well, nOt all hv all this kind of experience... and mostly to say, i hv this kind of life...

well, it just for fun..

jngan trase hati atau ape-ape...

always smile because who knows who will fall in love with ur smile...

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...