.:allahu:.

Saturday, January 23, 2010

minggu Yg bz...eDisi kaoRu

fuhh..ahad..mmng mendamaikan betul...
skang ni kt cafe org ngah sibuk bermanifesto *btUl ke tak aku eja ni...*
iNgat nak bantai bangun jam 12 ka, 1 ka....
tapi tak mampu plak....
last2 bngun gak kul 8 pgi...huuu..kalau kerja ni sah2 bOs aku berbangga kerana memiliki anak buah yang boleh bangun jam 8pg pada hari ahad....hahaha
ak bngun awl ni pun pasal bdan ak ngah sakit2....
tu la akibatnyar dRive kreta yang gegaq die memang melampau la....
dah namenyer kancil...
well, pngalaman pertamaku drive sorang2 jam 2pg ke tc smata2 nk jemput rakan aku...'huu mmng kerja gila la aku buat hari tu....
dah la paginyer tengok site kat otw nak g kuantan...
petangnya plak ade quiz SA...
kul 9 plak gerak g jalan2 kat TC....huuu...
tHen nak dekat jam 12 tu kwan ak nak balik...ak pun hntarkan la...sbb kereta tu bukan aku punya dan bukan juga kereta sewa..so segala tangungan adalah dibawah namaku...kyaaa=~.~=
tHen dapat plak call anda di mana...dan aku pula bergegas semula ke TC untuk mengambil sahabat aku di sana...huu...
dan disebabkan sebaik sahaja aku tiba disana aku kebuluran, aku pun makan la dulu mee gOReng dan air carrot susu kegemaranku di sana...
tup tap tngok jam dah kul 330 pagi....adeh, memang aku merempit la malam tu...
soknyer dah la ade suksis...
nak kena bangun awal lagi....
sedar2 je ak tngok jam kul 4 aku dah sampai ump...

mmng parah ak minggu ni..
dan sekarang pula, aku tengah pulun buat lab report yang akan disubmit pada hari kHamis ni...huuu...tp, waaaaa!! dah ngantuk la pulakkkk.....
chaiyok diba kaOru....=^.^=

maen cafe wOrld duLu....huahuahua

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...