.:allahu:.

Sunday, February 7, 2010

.:aKu dan pantai:,


wahh...
penat nyer hari ni....
tapi berjaya juga aku menabahkan diri bangun seawal 530 pgi
mcm biaselah..aktiviti hujng minggu..
kalau tak pergi buang masa kt kuantan, aku layan tidur sampai jam 12 tngahhari...keh4
tapi selalunya tak pernah jadi pun...huu =.=
then ngadap laptop....
tak pun pergi main bowling kat parkson...
tapi selalunya malam-malam lah kalau main pun....
dalam kul 11mlm..
.

owh, yer...seperti biasa lah kan, kalau dah menulis blog mesti nak menyimpang jauh-jauh....=.=
benda yang nak diceritakan sebenarnya adalah aktiviti aku pagi tadi...
sebenarnya badan ni baru balik dari mengambil udara bersih di sepanjang pantai berserah hingga pantai balok...
perghhh, berjaya gak aku merentas pantai sepanjang hampir 6km itu...
memang habis terbakar la segala lemak-lemak di badan....
ditambah lagi dngan kaki2 yang menggigil kebasahan sebab terendam dalam air lauT...
tulah, memandai lagi....
last-last, yang aku mampu hanya berjalan je....dah tak larat..padahal garisan penghujung dah ade depan mata...=.=
sampai-sampai je kat pantai balok tu, kami dsuruh tunggu sehingga jam sepuluh...tuan samat sendiri tak menyangka yang kami akan habis dalam kuran daripada 45min..
mesti la tuan, jalan straight...lainlah kalau ada pertandingan...lagi awal dari agi rasanya...hehe
overall, memang aku sngat bersemangat minggu ni pergi suksis...
dengan semalamnya kawat senjata...perghh, tu satu hal..
memang crem la tangan kaki dan mulut ku.....crem kaki sebab kasut kawat. mulut sebab panas, tangan sebab pegang M16....=P
aktiviti junior2 aku...pantang diberi chAnce sikit...=^.^=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s: rindu nak balik umah...bile leh balik niii...=.= owh mid tErm ku....

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...