.:allahu:.

Wednesday, March 24, 2010

.:ak dan tEam bOla jaRing:,

tarikh: 21 mac 2010
tempat: kOmpleks sukan uMp


well, baru2 ni jOin bOla jariNg under perkasa untuk interfact UMP...sroNok dpt jumpa team ni....sangat2 happening...wlaupun dah hampir 4 tahun xpegang bola jaring, namun akhirnya berjaya mendapat 2 kalah 2 menang...tapi kesimpulannya kalah la...
dah bOleh agak dah kan kalau cakap siape yang menang...
tapi memang agak tak puas hati la dengan perjalanan jadual perlawanan....
sebab kami kena 4 game straight none stOp....kalau stop pun just for only 2 others game or something like that...
yg paling agak tak puas hati sangat2 adalah bila mana kakiku dipijak dengan hebatnyer oLeh seOrang budak lEtrik...GK...gila kentang..hehe..aku xyah cerita la...lalalala~~~
agak2 ape prasaan korang kalau dalam situasi aku...?
pada agakan aku berat die ada la dalam 65 kg...
aiyoo..
bukan skali kowt, smpai brdarah dalam kuku kaki ku...pe cer...? hehe
oVerall, sornok geng ngan dak2 bAe...dan seORng dak tahun satu....hehe..dan of coz la aku yg recomend...
kalau ade rezki lagi sebOlehnya nak team again ngan korang...kali ini biar betul2 punya...
dan aku sangat tabik pada mereka ni kerana memiliki ketabahan yg tersangat hebatnya...
sekarang baru aku tahu perbezaan antara budak kelas aku dengan kelas mereka...spe yg tahu psycology akan perasan...yg rasa dirinya nmpak tp sbnarnya tak memang akan kuarkan statement yg menyakitkan....
mungkin bagi kita nampak sperti ok...mne ade yg tidak bergolak...tp at least suasana tu dpt dirasa...
p/s: sangat tak puas haty dngan pengurusan...phuu~~ =.=

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...