.:allahu:.

Sunday, March 14, 2010

.:aku dan jerai:.

yeah...!! aku ni suke gebenar menyakitkan diri sendiri...memang terbaik..hee~~
cUma kali ini tak lah seteruk pada tarikh 14 & 15 May 2005
hampir setiap minggu, mesti aku akan rajin mngupdate bloG ku ini kerana akan adanya cerita2 mengenai diriku yang ku rasakan agak menarik dan perlu di kisahkan bersama rakan2...
dan kali ini merUpakan perjalananku ke Kedah Darul Aman...
dimana terletaknya gunung tErtiNggi dI neGeri iTu dan mEmiliki seJArahnyA yg tersendiri, Gunung Jerai...
duRing the barbEque...afTEr tAKing a loNg nigHt....=^.^=
air cond yg x de cOntroller..sangat sejuk wooo....
niKmati minum petang di pUncak kEdah restaurant sambil menGhirup udara peTAng...restoran yG agk sEmpoi dan tEnang..
tHe desErt gHost....hahaha


kesimpulannya, aku tak berjaya juga tawan puncak tertinggi di kEdah daRul aman iTu....phuu~~~
hehe...sebab aku tak naik skali...muahaha

2 comments:

EirA said...

diba ak tag ko taw..
nti jwb soklan 2..huhu

hOney n' cLOver said...

sOklan pE ni??

=?=

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...