.:allahu:.

Sunday, March 7, 2010

.:aku n' ahad:.

dOA *DeaTh Or aLivE*
yeah!!! selamat sudah aku punyer aktiviti untuk hari ni...dan kmngkinan minggu ni juga..kerana mnggu depan ada lagi yang lebih baik...muaaah...XDmemang terbaiklah...siap dpt cuci mata lagi hari ni...wah..mmng syok hbis...hbis terkeluar ksemua kgendudan aku, eh, kegedikan aku untuk hari ni....dan plingbiasng aku la kowt kat dalam group tu...haih...@.@
ttiBe rasa malu plak...kwang2....
nyesal xambik gmbar dngan mereka yg lain skali...
memang kaw2 la kalah...aduh...bru semangat nak naik..tengok kena gak.nasib baik xwat pertaruhan td...tidak nanya ja kena...=P
uPS, jngn pndang gadis2 ni tnpa mata hati..nanti parah..lalalalala~~~

piJan yg ngah stydy....lalala~~

4 comments:

EirA said...

aik,
rjin gler pijan stdy..
huhu~

angahpikah said...

owh kalo tidak pasti aku ada dalam gamabr. Duit tak de. Huhuhuhu

hOney n' cLOver said...

aha, tu yg kita xtau...lala
stakat sTudy jigsaw puzzLe kT pIzza hUt tu...pe la sngt..

aah mami...klu x mami msti lEh kalahkan kwan fatin tu...lalalala~~~

=^.^=

angahpikah said...

hahahaha... fatin ckp ada mamat hensem. Mana boleh aku menang. Nanti takut la mamat tu nak dekat> Wakakaka. Auwww

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...