.:allahu:.

Saturday, August 21, 2010

.:the fasting mOnth A32 version:.


dah lame sebenarnye tak tulis blog nih...sebab tak ada cerita bru nak disampaikan dalam warkah ini...
namun, baru2 ini, A32 memerangkap section ku bersama-sama 'membzkan' diri di bulan yg teramat mulia ni....al maklumlah, nak dapat hari yg terbaik begini sememngnya sukar....kalau diikutkan, memang hasrat dak2 pompuan ni dah lame nak membuat perkara sebegini....sejak semester lepas lagi....mmng sangat determine la org putih ckp...hak3
namun, akhirnya diluahkan juga oleh fairus zila a.k.a jilah n shahira diana a.k.a joyah...*suke aty aku jer nak letak nme pe...hik3..jngn mara...*
dan alhamdulillah, berjalan dengan jayanya...berbekalkan 6 biji kereta, kami semua melepaskan segala kegusaran, kepenatan, dan kesengsaraan di waktu2 kuliah ke tanjung lumpur pekena ikan bakar yg umph.....
walaupun agak kecewa kerana bukan semua yang hadir, namun makan tetap makan babe...hahaha kerana itu diwajibkan seluruh umat...memang semua melantak tak ingat dunia selepas makanan terhidang..asap nipis menusuk-nusuk hingga ke kalbu membuatkan kepingin aku utk makan lebih tinggi daripada kepenatan kelas petang itu...
hinggakan en arif pening pale tngok gelagat aku yang tak habis2 minta izin pulang awl....XD
dan disanalah semuanya bermula...=^.^=
dengan cuaca yg tenang dan sepoi2 bahasa pada malam itu, kami menikmati buka puasa kami dengan 5 ekor ikan pelbagai jnis masakan...
dan tak memasal, aku makan ikan bakar masak petai..waduhhh...kawnya menusuk...walaupun hakikatnya aku memang tak suka pupu papat ulam-ulaman nih....namun, ak mengatahnya dengan penuh berselera sekali...XD


p/s: dlm penulisan kali ini, aku cuba utk menjadi lebih matang kerana perkara lepas mengajar aku siapa mereka, dan siapa aku yg sebenarnya....hanya aku dan Dia sahaja yg tahu....

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...