.:allahu:.

Thursday, September 2, 2010

.:singgah sahur:.

maaf yer...tajuk tu tak ada kena mengena lansung dengan rancangan TV3 singgah sahur yg dihostkan oleh Ally iskandar...
selamat hari ni puase aku yg ke 25..yg ehem2 tu belakang kira la yer...hahaha
hari ni aku kira bantai betul-betul bersahur tadi...ikan keli sama ayam masak merah....
memang menjilat jari...lebih-lebih lagi kedua-duanya favorite aku...
sambil melayan yamato nadeshiko shinci hange liVe action...
memang habis 10 episODe tu aku marathon....sebab ada pelakon fav aku dalam tu yang juga merupakan penyanyi kumpulan KAT-TUN, Kamenashi KAzuya dan kumpulan NEWS, Hiroki Uchi....sangat handsome...hak3...ni merupakan kali keberapa aku mengatakan yg mereka itu sangat hansome.....waahh

ok, berbalik ke alam realiti...
tAdi, bOLEh plak dalam kelas RC, ade org ter'pasang' lagu Balik KAmpung nyanyian Allahyarham Sudirman....
haiyaa, memang kecoh la time tu....muke semue orang yg tengah berkerut time tu terus hilang...semua dah buat muke tersenyum nak balik...termasuklah si penaip ini sendiri...
dah congak-congak, kalau tak ada aral melintang, hari esok petang sempat la aku nak berbuka bersama-sama keluarga tercinta...
yg en abang plak balik hari ahad...janji balik...ni bukan lagi zaman sekolah..xmau balik, tak nak balik...sebab nenek tak kasi balik...hehe..jangan marah..
nanti raya aku mntak maaf la balik....hahaha

tengah hari karang, selamat romateku Marissa memulakan perjalananya...huhu...sayu rasa...
aku plak, masih ada kelas menanti....
ikutkan nak ponteng ja...tapi kesian plak, nnti kelas tak meriah kalau aku dah tak ada...^o^
lagipun, aku dah fkir tak mau rushing2 bila balik nanti...
2mnggu nak tinggal babe...
balik2 ade 2 test lagi menanti...
sabar jelah....

apa-apa pun, bagi sahabat-sahabat ku sekalian, selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin...bagi mereka yg pernah sakitkan hati aku, cepat2 la kirim kad raya kat aku mntak maaf....hak4
bagi yg pulang sendiri, harap dah sevice kenderaan masing-masing seblum pulang...
dan berhati-hati ngan speed trap....sebab no kautim2 dengan en2 polis bila dah kena saman...
kalau tak mahu duit PT habis kat kami-kami ni....hehe
ke utara ade 15++ speed trap, ke kL dri kuantan ade 4-5 kowt...so spe yg dari Ump ni nk ke utara, jaga2lah diri anda..kerana masih ada yg sayang menanti....
yg ke kelantan or johor pula, tak ingat ada berapa...
suara tangis yg kau dengar
memecah hari kudus ini
adalah aku
mengenang pemilikmu

Kita pohon kemenangan
meroboh kota keakuan
ini saatnya..
yang ku nanti-nanti...

Mereka yang dilanda derita
redhalah harimu kan tiba
cahaya kekasih yang benar
menghapus segala api kemarahan....


sELamAt hAri rAya aiDilfiTri..

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...