.:allahu:.

Tuesday, October 26, 2010

at last...


akhirnya......hari ni aku berjaya keluar....dengan ain, eira n zue...tujuannya....?ermm, entah lah....mungkin sebab nak release tension gamaknya sebab asyik wat kerja saja kat ump...ni la baru aku rasa nak keluar..sebelum ni ain dok ajak banyak kali aku cancel di saat akhir....eh, setiap kali rasanya dia ajak...dan aku memanjang penat ja....of cos la...time xdak kerja tu la kita mahu pulun tido sepuas-puasnya....

dan akhirnya aku berjaya keluar dari kepompong tension yg teramat sangat....aku tension mula la buat muka yg tak sepatutnya dibuat...bila aku buat selamba, org kata aku tengah marah...cool babe...hak2
dont worry2...
baru la aku terasa, rupanya dah lama aku ni tak menjenguk dunia kuantan....tidak seperti semester yang lepas...setiap minggu comfirm2 ada sahaja muka ni....

tak ada apa nk stroy sangat...just td at ecm...zue n eira gila excited menjumpai seekor sebuah anak patung kucing yang agaknya sudah tahu bewarna apa....PINK...
hadoi, punya la excited state benar....sampai aku mencari mereka pun tidak dapat dijumpai....

dan aku juga tak tahu kenapa aku tnjukkan product garnier ni dalam post aku kali ni....atau mungkinkah kerana terlalu excited nak mencuba product berkenaan.....


sekian, wassalam.....

2 comments:

EirA said...

waaa..cepat gler update blog..ni mst mood ngah rajin r ni ekk??

nti try pkai garnier tu ey..
kalo de prubahan,promote kt ak plak..

pastu..thn depan..ak nk adiah dr ko..
nk kucing kala PINK tu..jgn g zue..bg ak je k??hehe

serOnOk kuO ngn kOrang2 sume..
nxt time kuO ag..tp time duet ngh bnyk..bru njoy nk shoping kn??

hOney n' cLOver said...

amboi2..awtnya aku plak yg kna belikan...suruh la yien belikan..hak3...lagi berharga toi x?
bkan ngah rajin, ngah dah terlampau tension dan memrlukan sesuatu yg baru utk mengrakkan oTak...hak2...nnti kita kuar ag sama2...


=^.^=

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...