.:allahu:.

Saturday, December 25, 2010

.:hari ahad saya:.

memang agk bz..mentang2 cuti dah nk habis...haaaa...xmo balikkk!!!!!
aduh, sengal2 kulit...sebulan xwat keje berat2, hari ni, aku puaskan hati ayahanda ku dengan mengecat pagar yg sudah 2 thun tidak berusik...walaupun 2 hari digunakan utk menyelesaikan tugasan yg diberikan sebb smalam tetiba hujan, akhirnya aku berjya menghasilkan satu seni yg agak memuaskan *bukan wat art atau sebagainya...hahaha*

dan juga td process membuat buTter cake...wah, hasilnya agak memuaskan...menjadi utk pertama kali..hahahaha...pancaran laser dri mata ke microWave menjadi...sangat mantap...walaupun bukan 90% aku wat...tapi ade la juga air tangan aku nih...hahaha


dan si dia juga sudah berada di cini...tApi...

waaaa, dia demam..cian dia...takpe2...take care elok2 tau...lagipun dah nk bukak semester ni...jangan pakse2 diri.....always miss u so mUch...*dari hati yg tulus lagi ikhlas....hahahaha* susah gak jadi org yg bercinta ni yerk...asyik nak ckp benar jerk..jujur bonar ak nih....hahaha

malamnya, aku meronggeng kat uptown...saja cuci mata dengan barangan dari tHai and 'branded'....hahha..cara bijak uTk berbelanja...
tPi xde ape sangat hendak dibeli...mungkin lebih kepada excersice di waktu malam...

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...