.:allahu:.

Thursday, December 9, 2010

my muharram ^o^


sebenarnya tak ada ape cerita nak menulis...dikala senja melabuhkan tirainya...
dah macam2 pembangunan berlaku di sini sampaikan kadang2 tak sedar, bila masa pula naiknya tempat ni....??
memang begitu kan? bila mana ada tanah kosong sahaja di Kl ni, sekejap saja sudah membukit....wow, mesti bila aku dah graduate nanti banyak persaingan...huhu~~~
so scary tho....

kadang2 terfikir juga, kenapa boleh terpilih bidang ini sedangkan bukan ini yng dimahukan dulu....takut juga hendak memikirkan masa depan....
but life must go oN....tO continue it, we must have a plan...kyaaa!! watashi no dame!
dan aku kena mencari sesuatu yg baru....
lagi pun, tekanan dengan dunia belajar..tambahan pula, orang yang kita anggap kita percaya secara tiba-tiba boleh berubah perangai kerana fitnah yang dicipta orang menyebabkan kadang2 diri kita boleh lupa diri...
boleh membuatkan kita jatuh merundum....dan aku yakin, Allah itu MAha kaya....tiada yg lain melainkan Dia....dan sokongan keluarga serta rakan2 yg masih belum buta mengenal siapa kawan, siapa syaitan...
hahaha..tapi itu dulu..dulu memang sangat naif..senang sangat percaya kat orang...dan pandai pula membuat talam bermuka2 menyebabkan aku yang naif ni boleh percaya...

sekarang ni, aku sudah mampu ketawa...ketawa yang bukan lagi dibuat2...orang nak kata apa, kata la...selagi masih ada yg menyakini aku, aku yakin aku benar...
dan tujuan aku yg paling utama adalah untuk menuntut ilmu..bukan ilmu karut marut semata....

dan yg paling utama, aku cinta akan keluarga dan Dia dan dia dan mereka dan ermmm.....
sesiapa yg menyayangi aku selama ini...yeah~~~!!


owh yer, tadi, sempat lagi..aku mengusha jiran sebelah aku...hahaha...memang aku tahu time2 petang camtu baru nak balik....
aku pun ape lagi, amek kesmpatan mengusha la....hahahah
sorry dear...just for fun okeh....
sebab berminat dengan kreta beliau sebenarnya...
sorry to say, i got this kind of habit...
when i'm at a road, my eyes will search for a great car that will impress me....and automatically my mouth will make a sound....
hahaha
if you wanna call me a crazy, just go on...but don't hate me for making a dream...
lalalala~~~~~

owh ye, cannot wait for this upcoming Christmas....
guess whos gonna comE to Kl...??
and i'm lOoking forward tO meet him this hOlidays....
really start tO miss him a lot now adays...^///^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku


Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga


Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


p/s: mungkin kena tukar bidadara kot...hehehe

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...