.:allahu:.

Tuesday, February 16, 2010

.:mereka dan hydraulic:.



mantap bbudak uMp nih...hehehe...=^.^=
sekian

Saturday, February 13, 2010

bOys vErsUS me???

wow..just now i have finish 25 episode of boys over flower in just 4 days...
eventhough i've gOt test tHis week...chuuu~~
so tiring tO finish up all series...even i'm in busy study...haihh, what kind a person i am...loTs of love..
well, right now, i'm feel like i'm madly inloVe with tHis drama fOr a time being....
or maybe for a short time before i can fine another drama..lol
sO, i just wanna to recomend u guys tO watch thIS....evEn onLy just oNe episode...tHEn u know..
it seem the same for the first with j-drama act bY maTsumoTo jUn frOm Arashi groUp..but until in the middle of the dRama, the pLot seem to be changE....u will kNow if u watch bOth of it...

=pLot oF thE sTory...shOrt fOrm=

F4...tHEy aRe sO hOt..=^.^=


fRom leFt: kim jOon, lEe min hO, kOo hYe sun, kim hyUn jOon and kIm Sang bUm

Sunday, February 7, 2010

.:aKu dan pantai:,


wahh...
penat nyer hari ni....
tapi berjaya juga aku menabahkan diri bangun seawal 530 pgi
mcm biaselah..aktiviti hujng minggu..
kalau tak pergi buang masa kt kuantan, aku layan tidur sampai jam 12 tngahhari...keh4
tapi selalunya tak pernah jadi pun...huu =.=
then ngadap laptop....
tak pun pergi main bowling kat parkson...
tapi selalunya malam-malam lah kalau main pun....
dalam kul 11mlm..
.

owh, yer...seperti biasa lah kan, kalau dah menulis blog mesti nak menyimpang jauh-jauh....=.=
benda yang nak diceritakan sebenarnya adalah aktiviti aku pagi tadi...
sebenarnya badan ni baru balik dari mengambil udara bersih di sepanjang pantai berserah hingga pantai balok...
perghhh, berjaya gak aku merentas pantai sepanjang hampir 6km itu...
memang habis terbakar la segala lemak-lemak di badan....
ditambah lagi dngan kaki2 yang menggigil kebasahan sebab terendam dalam air lauT...
tulah, memandai lagi....
last-last, yang aku mampu hanya berjalan je....dah tak larat..padahal garisan penghujung dah ade depan mata...=.=
sampai-sampai je kat pantai balok tu, kami dsuruh tunggu sehingga jam sepuluh...tuan samat sendiri tak menyangka yang kami akan habis dalam kuran daripada 45min..
mesti la tuan, jalan straight...lainlah kalau ada pertandingan...lagi awal dari agi rasanya...hehe
overall, memang aku sngat bersemangat minggu ni pergi suksis...
dengan semalamnya kawat senjata...perghh, tu satu hal..
memang crem la tangan kaki dan mulut ku.....crem kaki sebab kasut kawat. mulut sebab panas, tangan sebab pegang M16....=P
aktiviti junior2 aku...pantang diberi chAnce sikit...=^.^=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s: rindu nak balik umah...bile leh balik niii...=.= owh mid tErm ku....

Thursday, February 4, 2010

hiGhway kU...


i likE this oNe...i hOpe that was me.... =.=
gadis2 hiGhway

Inilah kerja ku seharian...lOl =^.^=
lEt tHe pIcture do tHe taLk....

Wednesday, February 3, 2010

UMP n pErKasa..hari iSnin yG straight...

duRing AGM pErkasa...new MT..
dah hampir seminggu sejak UMP sibuk dengan pilihan raya demi memilih bakal pemimpin yang akan mengantikan tampuk pimpinan dulu...
tahniah kepada yang berjaya meraih undian tertinggi....
harap mereka mampu menjalankan tugas dengan sebaiknya, malah lebih baik daripada yg sebelum ini....
dan juga tahniah juga kepada PERKASA...yang baru2 ini juga baru mengadakan pilihan raya sabtu yg lalu untuk memilih pucuk pimpinan yang akan memimpin seluruh pelajar fakulti kejuruteraan awam dan sumber alam...malah mungkin lebih jauh lagi...
tahniah....

dan tahniah juga pada diriku ini kerana berjaya membuka blog ni semula...yang suatu masa dahulu pernah menjadi isu hangat...lama agaknya tak membelek blogger ni..
kalau belek pun sekadar ingin mendengar cerita panas, nasihat atau gambaran jelas mengenai kehidupan seharian rakan2 ku yg rajin mengupdate aktiviti mereka seharian...
at least ada jugalah bahan bacaan aku untuk hari2....*nampak benar malas sngat nak membaca...*

just, sebenarnya baru sahaja hbis mid term stratural analysis....terbaiklah...tapi, tak tahu pula markah aku akan terbaik atau tidak...kadang2 bila difikirkan kita dah buat yg terbaik pun tetapi masih di tapuk tu juga...maknanya ada sesuatu yang tak kena dengan cara kita sekarang ni....=.=


owh ye, before that, tanjobi omodeto gOzaimasu to my friends, zila..yg baru sahaja naik umur pada 1 febuary yg lepas...
mmng terbaiklah...dan itu pertama kali aku merasakan sambutan hari lahir kawan2ku setelah sekian lama di uMp ni...
rasa yg tak dapat digambarkan walaupun dijEmput secara tak sengaja....thanks u all.. for tHe memory....=^.^=


dUring hydraulic laboratoRy....amir n mien

~~~~~~~~~~~~
p/s: mata aShita nee, miNna...=^.^=
Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...