.:allahu:.

Saturday, January 29, 2011

.:air tErJun bErkElah, Pahang:.


hujan oh hujan, kenapa engkau turun...
yeap, sekarang ni masih lagi hujan yang selebat2mnya walaupun masa ketika ini menunjukan angka 8.20 pagi....huh, tiME ni kalau dapat melelapkan mata, menyambung tiDoku yang terganggu, akan aku teruskan...huaaa...
tapi, masa tidak mengizinkan kerana jam 1030 nanti aku perlu bergerak ke bus stoP utk menaiki bus pulang...oUCh....bila fkirkan, teramat malas..nape la aku tak beli ja tiket balik esok..?? kui3....
nak pie suksis pun cam haram, ni kan pula nak balik lewat....hahahhaha

pape hal pun, aku beruntung pie semalam kerana aktiviti ini sememangnya yang teramat aku nanti-nantikan sejak kaki ku menjejakkan kaki ke negeri bertuah pahang...sejak zaman kMPh dulu sudah tertanam azam hendak pergi ke air terjun berkelah...

bermula dengan berjalan dari pintu utama...mulanya ramai juga yang merungut..6++ km dengan jalan yang tak rata...dan aku seperti biasa la...berjalan laju...sambil petik sana petik sini.....

memang cungap la bila sampai pada pintu utama air terjun tuh...ada lagi kalu nak betul2 menarik dan mencabar....namun hujan tak berhenti2 turun menyebabkan Tuan tidak membenarkan kami meneruskan....malah mengarahkan kami agar memasak dahulu di sana dengan group yg telah diberikan.......dan ahli group aku tak sangka begitu sengal sekali...
gadis: aku, intan, marissa, arai
teruna: faisal, sharul, arip, amirul dan 2 orang lagi yg aku tak dapat dicam nama mereka...XD


kemudahan yg disediakan...namun kebanyakan tak terurus seperti tandas dan tempat persalinan...XD

Otw nak ke pintu utama.....






dipantau olEh orang aTasan....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jom pie agii...

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...