.:allahu:.

Saturday, March 26, 2011

.:ak dan dia:.

hari ni aku wat keja gilak..ponteng suksis walaupun tahu tuan ade skali..aiyak, apa nk jadi ni dba oiii..wakakaka...
xpela..time utk diri sendiri plak lepas..lagipun aktiviti tadi ada test kawad..so, of cos tuan ade...hahaha....jahat tul...
haa, yg suke bwk mulut diba malas nk pie suksis ni diba mai habak jujuq, hari ni dba malas....so ko nk cerita kat sape2 aku dah xkisah sebab hari ni aku memang malas...dan aku nak release tension sambil hiRup udara pantai dengan baby kesayangan..upss, bonda, ayahanda, tarik nafas dalam2 yerk...jangan fkir yg bukan2....hehe..kang jadi kes macam hari tuh...nak kawin...pasal tension punyer pasal....RC RC.tErus ayahanda call...haru2..

keh, ni kes ain yusof pnyer pasal la...menunjukan pic beliau yg terbaru mengenai cara2 makan sushi di sushi king....arghhh
aku dphysco....terus petang tU aku rushing ke ECM semata2 nak makan Sushi king....tpi xsedap di KLCC...still ade perbezaan...hehe
ni kalau manager Sushi King KLCC bace ni mesti haru kan....hehe


tadaaaa..inilah suschi yg aku maksudkan....hahaha...tapau jerk..sbab lepas tu nak pie lepak di tC....saja amek angin....rasa dah mcam ringan sikit bahu..walaupun rasa ebrsalahgak sebab ponteng...tpi dah alang2 ponteng, ponteng ja terus kan...keh4....jahat2....




peace with loVE,


No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...