.:allahu:.

Saturday, March 5, 2011

.:aku dan vOlleybaLl:.

pErghh, terbaik punyer bangun hari ni....kul 10...hahaha..
eh, awalnya....untuk hari ahad....wakakaka....
memang la awal...try tanya kul barapa aku tido semalam....???
kui3...xmo cerita....

anyway, hari ni sangat la teramat sakitnya badan kerana bermain volleyball semalam...wah, aku pun tak tersangka yang aku akan bermain dengan baiknya daripada biasa..*agaknya...*
hahaha..iTupun kali terakhir bermain sewaktu surVEy caMp 2009 di lUmuT, perak dan 2 mnggu yang lepas di PGM kuantan....

anyway, terbaik balingan dari fitri junior ku kerana bola tu memang tepat2 kepala ku dan menjadikan aku teror bermain....hahahha...padahal aku smemannya tak tahu bermain.....wakakaka....walaupun xberjaya maen dengan jayanya kerana kalah dengan kumpulan senyap, so aku redha..diorng ni memang dah tahap pro dah pun...so sangat terbaik....dan very enjOy....
and first time dpt pujian dari mami kerana memuji aku dpat mengawal bola dengan baik selepas game kedua....hehehe *bangga seketika...*
ok the end...jom wat assignment pmc plOk.....



p/s: nak maen lagi....anyway, sebenarnya ngah cari mood...so mengarang dulu..lpas ni hala k kk4 plak....wuuu...

3 comments:

EirA said...

alaaa..rugi r ko x amik sbjek building.kalo x,mesti ritu ko men jugak volleyball n team kte mesti menang lagi..huhu

angahpikah said...

Bak kata shritar, grup ko ada punca lubuk.. Alip wa'a..haha

hOney n' cLOver said...

eiRa: hahaha...xde mknenyer....ssah kOwt maen..kerje aku ngelak jer...wakakaka

mami: hahahaha..siot jerk senyap....alep pn satu...maen la btui2 wakakaka

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...