.:allahu:.

Wednesday, March 23, 2011

RC yg giLA...

biLA dak awam mengqonquer cafe takkan dilpaskan...

makan lagi

sambIl menikMAti burgEr di gerai mat salai...

minGgu yg pack..arghhh, rasa cam nk givE up pun ade gak timE tuh...aku bukan jenis leh stay up lelama..walaupun utuk melayan movie kesukaan..event dalam panggung layan midnigHt movie aku boleh tertido semasa melayan...!! hadoi...tp memang sangat pressure the last 2 weeks....memang kalau dengar kwan laen sngat hebat leh stay up sehingga jam 4 pagi, bangun semula jam 8 utk smbutng wat kerje, namun tidak aku.aku rasa semacam mode malas dah keluar.....teramat malas or istilah sedapnya teramat tak mampu memberi kotmitment...


namun alhamdulillah, aku berjaya atasinya...mana taknya, ada beberapa hari yg lepas aku dimarahi ayahanda kerana buat shout out yg bukan2....aku nak kawin...wakakkaka...aku tahu ayahanda aku akan amek serius hal kecik camginih walaupun dalam nada aku tngah tension wat proJEct rc...begitulah gampangnya RC nih,...hari2 bila ditanya wat pe, jwapan "ni ha, rc dok merajuk2 mnta dipujuk..." huhu

anyway, gd lUCk to mysElf n grOup for the interview tomorrow evening...aku rela ditembak esok...aku sudah pasrah...sudah tak larat hendak mengawal emoSi yg kian parah keranamu...wahh!!~~





*pic kredit tu Lilian Cheah...loVe cHA fOR thE memOry...^^

1 comment:

fie_na said...

gudluck diba!
cntiknya ceiling cafe. =)

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...