.:allahu:.

Thursday, May 5, 2011

hari ni last paper....

yeahhh, tanggal 5 mei 2011 maka berakhirlah sudah tahun tiga semester enam di Universiti Malaysia pahang...
perghhh, penangan rasa macam sekarang nak balik gak...muahahaha..
memang tengah rasa gembira yang teramat sangat sampai nak kemas pun cam malas jer.
setakat maen anak mata saja nota-nota kat atas katil dan baju2 yang dah dipakai seminggu atas katil yang menawan...bau tak yah cite la bai...menusuk2...Betul la ptut aku packing siap2 ja dulu masa exam hari tu...skang ni senang dok relex2 layan blog member yang bangang2 yg buat cite sampai aku gelak tak mati-mati.

warghhh, skang ni ngah mencari bala untuk dikerjakan....berborak ngan romate tapi sorang pie lari bilik member beliau sebab aku halau beliau...tak yah tipu la kaoru...die kan ade projek tahun akhir yang nak kena submit next week...
begitulah kata beliau kepada ku...
dan ak mengucapkan semoga berjaya kepada beliau2 sekalian....hehe

dah2, aku sepatutnya menyambut kegembiraan kerana tamatnya paper ku yang terakhir petang tadi..yahoooo..bangga tak terhingga..
walaupun jawab cam haram gak tadi....
penat2 dah score soklan gitu keluar, time tu lak Allah turnkan bala sesungut lak time tuh....terus lupa semua yang ada....isyeh, aku hanya mampu berdoa dan bertawakal sahaja....korang pun doa-doakan lah juga ya....penat la maen repeat2 ni...*ade lak*

skang ni, kerje aku yg sbenarnya tak ade kerje padahal berlambak je kerje, sedang duduk bersenang lenang di bilik....member laen semua pakat keluar ramai2 tak ajak aku...siot tul...brani tu tinggalkan beta bersemanyam di bilik beta seorang diri..melepas aku nak pekena mCD sambil layan fast5...kui3

dah la aku kena goda ngan makeup Stage yg sedang berleluasa murah kat ECM skang ni...aduhh, nak pakai pe time LI nnt..msti pakai make up tebal2 cam romate2 aku selalu pakai kan.. nak lawa-lawa ja...celake...
padahal tak da mende pun...nak pie cafe pun calit make up panjang2, tempek bedak tebal2...kasi abang cafe terpeso akan kejelitaan beliau....
aku pun teringin gak nak try..kowt2 la menjadi ke...ramai gak orang nak usha aku cam romate aku ni selalu cite...

"Kaoru, kaoru, tadi ade orang dok pandang aku lama2...siot tul.dah la aku ade pakwe..."
aku: shit!! pe kaitan???


P/S: dialog yg direka2....

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...