.:allahu:.

Sunday, May 8, 2011

mother, i love you!!



yeayy, selamat hari ibuuu....muahhhhhh4
lOve my mOm so much....
sebenarnya tak sedar pun minggu ni merupakan minggu kedua May...urghhh, tu la..bz study sampaikan tak sedar hari ni merupakan m
inggu kedua yg wajib disambut oleh anak2 di seluruh dunia yang memiliki ibu....tak kira yang tiada mahupun tidak pernah ada....
dimana kasihnya ibu kalau tidak ke hati..menjaga sejak kecil hingga menjadi manusia....yg tak jadi manusia tu, mungkin jadi binatang peliharaan la tu....
yelah, contohnya, anak kucing terbiar...walaupun ibu kita yg jaga, tak mungkin bergelar manusia kan3....hehe....

apa-apa hal pun, maaf pada bondaku yang tercinta...maaf tak sempat wish awal2 pagi..tak tahu pun yang hari ni hari ibu...sob4...~.~
tapi, dah bnyak akak *gelaran di rumah* tolong gak tadi..teman ibu wat kerje..cume slack bila nak pie pasar pgi tadi..uhuk3
bangun lambat lak...tak memasal tak berteman bonda ke pasar pagi tadi..sob4
nanti akak dah kerje, akak dah pandai cari wit, akak beli bunga bnyak2 utk ibu smpena hari ibu nnti...akak petik sndiri kat cameron higlands tuh, kasi kat ibu...negh3...
insya allah....tak kan ke mana doa ibu kan.
ibu doa la banyak2...^___^
Happy Mother's Day...
I lOve sharing my love with the world...
knowing how much i Love her...
thank you for being my Mom...
and always be my MOm..
No matter what happen....
keep taking care of me as a chiLd...
i lOve the way you keep scolding me..
it sound like a lullaby to me in my hearing....
I love the way you taking care of me during my final...
i know u always keep in touch with us both cos we are the only child you had
and we tried our best to be a gOOd child..
but i cannot stop making trouble To make u scold me so u wont stOp lecturing me....
I love u mom
thanks for create a gOod world for me....
yet i'm appreciated everything you have done to me...
by the time come, it is time for me to pay it back....
I LOVE YOU SO MUCH.....!!
you are the QUEEN of THE DAY...



p/s: xnkk tnjuk gmbar bonda..nnti fames, susah...hehe..marah ayahanda....laen version tnjuk gmbar diorng...chOw!

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...