.:allahu:.

Thursday, August 11, 2011

hari ni hari jumaat ;))


rasa cam fairy tale lak...


Tempat: menara PJD

akhirnya, at last, sesungguhnya, gembiranya, terharunya...hari ini hari jumaat!!
rasa mcm dah tak sabar nk tunggu mnggu depan...
sangat banyak dugaan di bulan pose...
kalau dah keje betui nanti ingat bila ramadhan ja cuti sebulan...agak2 bos terima tak?? keh3
sangat2 tak laratnya... :(
dua hari lepas kena puji ngan bos..bangga tak terhingga....
terasa kembang apa yg tak sepatutnya kembang..
ini semua gara2 berkat belajar menggunakan adobe Photoshop.
pelik lak rasa, amek engineering, tapi wat Photoshop...
itulah guna nya memperbanyakkan ilmu tak kira apa pun asalkan bukan yg haram mcm sihir, kepercayaan lain, bla...bla...bla.. *kes menonton filem hantu tak seram melampau-lampau...*
tak memasal, aku dipanggil suro ajar camne nak wat adobe..
dah la time tu aku tengah nonton cite tolong awek aku pontianak! lakonan terbaik Zahiril dan sazzy falak...
terbaikkk!!
rasa cam coMEl jer...
orag kata movie ni ala2 twilight pun ada gak...
tak tahu plak aku sebab tak berapa nak layan cite tuh...hehe
tengah terkekeh2 sebab haru tu bos datang ketuk tanya...
yg paling aku tak sangka, siap hafal nama...dengan siapa ntah dia tnyer....
hehe..bangga siott *riak dibolan pose..*
keh4
ump bOleh!!


4 comments:

sitinuraffizza said...

nak cte ni!!! send lah kt kte.......

hOney n' cLOver said...

bak email..meh nk send..

sitinuraffizza said...

sitinuraffizza_my@yahoo.com
thx dear.... :)

hOney n' cLOver said...

xleh la yunk..besau..cmne nih..>.<

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...