.:allahu:.

Tuesday, June 26, 2012

wah, dah hampir seminggu menanam anggur di rumah. Sudah menampak kan hasilnya bila mana berat badan bertambah! Ya Allah! Ape la nak jadi ni kan...
hahaha...tapi apa-apa hal pun, janji keluarga gembira. Apa nak dipeningkan. Keluarga itu satu kewajipan untuk diri kita, tak kira la di mana sekali pun....

So, for the type being, i decided nak teruskan juga penanaman anggur ni. Hahaha....
but with some plan. Biase la kan, dalam hidup ni kena bijak membahagikan masa. So, aku decided nak belajar menjahit. Wah, dapat siapkan sepasang bju kurung pun jadi la. Semangat gila aku. special di hari raya. So siapa yang nak buat tempahan sila tnggu lagi 2 bulan eh...hehe....

Memandangkan masih fresh graduate lagi, so mesti la angan2 pun masih tinggi mengunung jugak la kan. Macam2 mahu. Dan yang paling penting, AKU TERINGIN NAK BMW sebijik..fuhh, lega...hehe








Jeng2..haaa, mesti la bukan kerete camni lakan...dah macam transformer dah aku tengok...





Wahhh, sangat teruja...Suka gila tengok style die...
Sekali tengok harga dia... Boleh melayan roh aku wooo...haihss, ade tak anak orang kaya kat luar sana nak kasi kat aku sebijik?? terpakai pun jadi la kan...hahahaha. Tak pun yang ade tapi selalu tak bawak tu, nak kasi pegang pun jadi la kan....


  


Honda pilot, smart gak masuk site ni..
ermm, boleh ke?? 


Ni die tulis Model baru Accord. Biar betik. Smart laaa..huuu..

Honda pun ade style gak. Tapi die makin lame makin mmbesar...Tak mcm model dlu. Espcially civic model. Huuu, tak suka Civic yang baru. Dulu tak suka model Accord yg lame. Sekarang ni, perghhhhhhhhhhh....Ada style...
























Jeng2...

Anyway, right now, i'm still in love with my FL...Handsome gak baby aku yang sekarang ni....Meluncur megah di jalan raya. Kereta buatan Malaysia....




No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...