.:allahu:.

Wednesday, October 3, 2012

je-ra-wat

hari ni hari Khamis, esok dah jumaat, lusa dah sabtu, tulat dah ahad. Kenapa aku kira nak bagai hari-hari berkenaan? Kerana kurang dari dua minggu hari gilang-gemilang yang bagaikan event tahunan itu akan berlaku tak lama saja lagi. Agak happening juga la kan sebab sekali seumur hidup bagi yang tak nak ambil2 dah selepas ni. Macam kawin. Bukan bertunang ye...

Yang menjadi isunya aku tak berapa nak excited mengenai perkara ini, Yang menjadi persoalan aku, kenapa time penting begini jerawat sebesar-besar alam nak tumbuh mekar di wajah nan tenang dan mulus ni?!

Hilang segala bagai nak cuba tudung melilit2 ni. =.= nak pakai purdah, U dah kasi warning awal2 tak boleh nak pakai.

2 comments:

angahpikah said...

aku dah berjaya memicit 2 jerawat di muka.. perit tapi puas hati.. tapi minggu depan sure naik lagi.. sbb mggu dpn bru hbs period nih.. grrrr

hOney n' cLOver said...

hoho..aku punyer akan datang ni..tu yg tensi tu siap leh menambah dosa semalam..kesian aku tngok budak tu...

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...