.:allahu:.

Thursday, October 4, 2012

vanilla mix together with blueBerry

Hari ni hari khamis. Sudah begitu hampir ke penghujung hari sejak insiden pagi  tadi yang meremukkan hati aku yang kecil ni. Dan tengah hari tadi rasa macam dah berjaya je tahan perut ni agar tidak mendapatkan sumber yang tidak berfaedah setelah menelan makanan berkhasiat Hbl. namun sehingga ke angka 1131 waktu tempatan, maka bermulalah perjuangan aku yang sebenar. Mulalah kedengaran lagu rancak yang pada mulanya ku sangkakan bunyia music j-pop yang selalu aku dengar. Tapi sebenarnya hanyalah kedengaran laungan si perut yang berkeroncong senandung lagu siti yang dinyanyikan si pondan. 

lantas tepat jam satu, aku bergegas menuju ke seberang membeli nasi yang ku rasakan sudah lama tidak di jamah, seakan-akan setahun rasanya. 

Sebaik sahaja selamat melalui salur pernafasan dan tepat mendarat ke dalam ruang kondo yang agak mewah bagi mereka, lantas aku mengucapkan seribu satu kesyukuran. Esok pagi makan Hbl perisa vanilla mix with blueberry lagi.  Nyum2...resepi adik aku ni. Pandai pulak die. Target kena turun berat lagi bulan ni! *sigh =.=* 

Setelah melantak dengan muka gembira planning nak pie shopping yang aku namakan shopping convo. Eh, tak suprise pun..cam biasa je. entah. Aku pun rasa biasa gak. Mungkin hendak menutup hati yang lara ni kowt. *sigh*

4 comments:

angahpikah said...

aku tak shopping tudung lagi... jom shopping!!!

hOney n' cLOver said...

wah tu diaa...jOmm..turun KL

angahpikah said...

e2 la... igt nk g msjid india mggu ni.. tp baju mcm xsiap lg je.. adoi serabut plak pk

hOney n' cLOver said...

mnggu ni tu adakah esok? hehe nak pie roger2 aku..aku leh pie dalam after 3..hehe

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...