.:allahu:.

Saturday, February 23, 2013

Naik pangkat!

i am a senior consultant..yeay! Ehem2, jangan salah sangka plak dah naek pangkat kat tempat keje. Tu rasa memang lambat lagi ataupun tunggu dah tukar keje baru naek.

Okeh back to the story. Setelah setahun memakan product kesihatan ni akhirnya aku berjaya naek pangkat kalau dalam bahasa umumnya. Hehe..alhamdulillah. Pray to Allah for everything.

Thanks for my coach..walaupun bukan untuk business tapi alhamdulillah ini yang terbaik buat masa ni. Bonda adinda memang makan ni je senang. hehe...Dan memang kena dengan tekak dan perut.

yeah yeah..bangga jap coach share status aku..vah2 *kes pengaruh kak namee la ni*...senyum2 je la yer...siapa yang mahu tahu rahsia kesihatan dalam dan luar jangan la segan2 tanya saya. Vah2, makan secara sihat tanpa perlu menyusahkan diri. Memang jatuh cinta la dengan Herbalife ni....

Walaupun aku makan benda ni, benda lain still tibai, still lagi memasak, still lagi pie dapur. Jangan takut2 bila dah makan Herbalife, rasa xada life nak masak plak. Halooo! Silap okay. Inilah pengganti makanan sihat bila saban tahun, setiap bulan telan toksin tapi xreti2 nak keluar, telan lemak tapi xreti2 nak pam keluar sediri. Sedih woo bila dah habis belajar ni. Tak ada masa nak ke gym lansung *poyo jeww*. Aku hanya perlukan makanan sihat dari Herbalife saja cukup.

Malah dulu habis je suksis, boleh kata aku dah tak bersenam. Oleh itu sakit wanita ini sentiasa menganggu. Sengugut la kan. Dan so far dah telan ni, sengugut tak ada lansung. Tup2 dah.....haa, faham kan apa saya cakap. Maknanya peranakan wanita itu terpelihara dengan benda sihat. Owh ye, klu nak tahu macam mana rupa perut kita yang sebenar bila dok sua2 makanan saban hari, anda boleh cari sndiri di youtube. saya tak mahu tengok. Sebab dah tengok. *nightmare jap =.=*

Lepas ni mungkin boleh aim untuk naek pangkat lebih tinggi ke. Mana tahu ada rezeki. rezeki allah luas. Moga sentiasa dalam kesihatan yang baik.

No comments:

Untuk diriku, kamu, KAMI, dia dan daku...
jikalaU lanGit mEmbiru iTu mamPu haMba gapAi, maKa sakTilah haMba...

JIKA HATI ITU SEPUTIH AWAN, biarlah ia bergerak dengan KEIKHLASAN, JIKA HATI ITU SETENANG LAUTAN, mengalirlah ia dengan KEJUJURAN, JIKA HATI ITU SEINDAH PELANGI, warnakanlah ia dengan KEBAHAGIAAN, JIKA HATI ITU SEHEBAT BULAN, sinarkanlah ia dengan PERSAHABATAN, JIKA HATI DILUKAI, sembuhkanlah ia dengan KEMAAFAN...